پخش کننده شیلنگ فشار قوی صنعتی

شیلنگ فشار قوی صنعتی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف، استفاده از بسیاری از ابزارآلات صنعتی در صنایعی از جمله نفت، گاز و کشاورزی با افزایش همراه بوده است که یکی از مهمترین انواع آن شیلنگ فشار قوی صنعتی می باشد که در انتقال انواع سیالات از قبیل مایعات و گازها و … کاربرد زیادی دارد. در کارخانه های سازنده شیلنگ فشار قوی صنعتی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبق استانداردهای لازم تولید می شود و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

پخش کننده شیلنگ فشار قوی صنعتی
شیلنگ فشار قوی صنعتی

موارد کاربردی شیلنگ فشار قوی صنعتی

موارد کاربردی شیلنگ فشار قوی صنعتی
شیلنگ فشار قوی صنعتی

شیلنگ های فشار قوی در صنایع مختلف کاربرد و مصرف زیادی دارند. در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و آب بیشترین استفاده را دارند. این شیلنگ ها توسط لاستیک هایی با کیفیت مرغوب عایق بندی شده اند تا دوام بیشتری داشته باشند و از آن ها برای انتقال سیالات در فشار و دمای بالا استفاده می شود. در صنایع کشاورزی و آبیاری این شیلنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. این شیلنگ ها با ضخامت و متراژهای متنوعی تولید می شوند.

در مقابل حرارت و سایر شرایط جوی مقاومت بالایی دارند و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. عوامل زیادی بر قیمت شیلنگ صنعتی مؤثر می باشند که می توان به کیفیت، برند، وزن قطعات سازنده، طراحی، جنس، روکش موجود در آن، میزان عرضه و تقاضا، نحوه خرید و فروش و … اشاره نمود. شیلنگ های صنعتی در امور کشاورزی و باغبانی، کارهای ساختمانی، نفت و گاز و … استفاده زیادی دارند.

شیلنگ های تولید شده در کشور از انعطاف بالایی برخوردار بوده و دارای ضخامت استاندارد و مناسبی در همه ی لایه ها می باشد و با پیشرفته ترین تجهیزات حرارتی تولید می شود. کاربرد شیلنگ فشار قوی صنعتی در صنایع مختلف مانند: گاز، کشاورزی، پتروشیمی، نفت و ساختمانی و … می باشد.

عوامل موثر بر کیفیت شیلنگ فشار قوی صنعتی

عوامل موثر بر کیفیت شیلنگ فشار قوی صنعتی
شیلنگ فشار قوی صنعتی

شیلنگ های فشار قوی از مواد اولیه درجه یک تولید می شوند که دارای کیفیت مرغوب، دوام و استحکام بالا، مقاوم در برابر فشار و حرارت و … می باشند تا از کارایی و عملکرد مناسبی در مراکز صنعتی برخوردار باشند. انواع شیلنگ های صنعتی در صنایع گاز و نفت مورد استفاده قرار می گیرد که باید از ویژگی های ممتازی برخوردار باشند و از سه لایه عایق قوی پوشیده شده اند که عبارنتد از: لایه اول از پلیمر ترمو پلاستیک می باشد. لایه دوم از پلیمر انعطاف پذیر ساخته شده است و روکش خارجی آن از ترمو پلاستیک مشکی و یا نارنجی تشکیل شده است.

شیلنگ فشار قوی از وسایل کاربردی در دستگاه واترجت می باشد که وظیفه انتقال و هدایت آب را با فشار زیاد بر عهده دارد و با توجه به حجم آب خارج شده از دستگاه شلینگ های ساده و معمولی پایداری و مقاومت لازم را برای تحمل این فشار نداشته و نمی توانند جریان پرفشار آب خروجی را به درستی هدایت کنند و دارای ساختار متفاوت با نمونه های معمولی هستند. از عوامل مؤثر بر کیفیت شیلنگ فشار قوی صنعتی می توان به مواد اولیه به کار رفته در آن، روش تولید و استاندارد بودن و … اشاره نمود.

میزان نیاز کشور به شیلنگ فشار قوی صنعتی

میزان نیاز کشور به شیلنگ فشار قوی صنعتی
شیلنگ فشار قوی صنعتی

با توجه به این که شیلنگ های صنعتی در صنایع مختلف کشور مورد استفاده قرار می گیرند، نیاز کشور به انواع این محصول زیاد می باشد و امروزه کارخانه های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک و مرغوب به وسیله دستگاه های مجهز و پیشرفته و رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در تمامی مراحل خطوط تولید، انواع شیلنگ های صنعتی را تولید می کنند که مورد استقبال مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور قرار می گیرند و فروش بالایی دارند.

شیلنگ های صنعتی در صنعت کشاورزی بیشترین کاربرد را دارند و در کارخانه ها با استفاده از ماده اولیه مرغوب و به صورت چند لایه تولید می شوند که توان و تحمل کافی در برابر عبور فشار قوی آب را داشته و در مقابل فرسایش و پوسیدگی دوام بالایی داشته باشند.

در حال حاضر برندهای متعددی در کشور در زمینه تولید انواع شیلنگ فشار قوی در حال فعالیت هستند که در این امر رقابت بسیار خوبی با هم دارند و سعی می کنند تا با افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید رضایت مشتری را به دست آورده و فروش خود را بالاتر برند که در این کار بسیار موفق بوده و توانسته اند با معرفی شیلنگ فشار قوی صنعتی با بهترین برند و کیفیت بالا به کشورهای همسایه فروش بسیار بالایی داشته باشند.

شرکت های بازرگانی انواع شیلنگ های صنعتی را با ضمانت کیفیت به کشورهایی نظیر عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس، ترکیه و … صادر می کنند که علاوه بر سود بالا برای این شرکت ها برای کشور نیز ارزآوری بسیار خوبی به همراه داشته و زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

مرکز پخش شیلنگ فشار قوی صنعتی

مرکز پخش شیلنگ فشار قوی صنعتی
شیلنگ فشار قوی صنعتی

انواع شیلنگ های تولید شده در کشور با رعایت استاندارد ساخته شده که در مقابل تابش نور خورشید و سایر شرایط اقلیمی همچنین گرما و سرما و سایر عوامل محیطی و مواد شیمیایی مقاومت لازم را دارند همچنین در برابر خوردگی و ساییدگی و اکسیداسیون بسیار مقاوم می باشند. انواع این شیلنگ ها در انتقال مایعات و جابجایی سیالات دارای کارایی و عملکرد بسیار مناسبی می باشند و در انواع شیلنگ های پلاستیکی، سیمی، هیدرولیک فشار قوی و … در کشور موجود هستند.

علاوه بر برندهای معتبر ایرانی انواع برندهای خارجی نیز توسط تاجران و بازرگانان وارد کشور می شوند که به دلیل کیفیت بالا، فروش خوبی دارند ولی دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه های ایرانی هستند. پخش شیلنگ فشار قوی صنعتی با برند معتبر و کیفیت عالی از این مرکز صورت می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس حاصل نمایید همچنین از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می توانید با آن ها در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است خرید و فروش از این سایت فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و خریدار و فروشنده سود خوبی می برند و مشتری بیشتری جذب می شود. از مزیت های خرید از این مرکز می توان به تنوع برند، کیفیت مرغوب، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، تسریع و سهولت در خرید، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری و  … اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما