قیمت شیلنگ لاستیکی نخ دار شرکتی

شیلنگ لاستیکی نخ دار شرکتی

شیلنگ لاستیکی نخ دار به شیلنگ هایی گفته می شود که در  آن  با درجه های مقاومتی مختلف در تولید آن از روکش نخی و یا نخ استفاده شده است. مصرف از این نخ ها سبب مقاومت شیلنگ در مقابل کشش و فشار می شود. قیمت شیلنگ لاستیکی نخ دار شرکتی در نرخ های متفاوتی است، و در مدل های مختلف و مصرفه های متفاوت تولید و به خریدار عرضه می شود. ویژگی کیفی در تولید و قیمت آن بستگی دارد.

قیمت شیلنگ لاستیکی نخ دار شرکتی

بیشترین کاربرد شیلنگ لاستیکی نخ دار

بیشترین کاربرد شیلنگ لاستیکی نخ دار بیشترین کاربرد شیلنگ لاستیکی نخ دار به دلیل قابلیت فراوان آن در صنایع مختلف نفت، آب و گاز و بسیاری دیگر از صنایع نقش به سزایی دارد و صنعت گران بسیاری آن را می شناسند و از آن در کار خود استفاده می کنند. این شیلنگ در مقابل مایعات آب و گاز مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

و هر چقدر مقاومت آن بالا باشد و استحکام خوبی داشته باشد خریدار راحت تر آن را خریداری و استفاده می نماید. ساختار مقاومت این شیلنگ باعث شده است از آن در دستگاه های متفاوت با فشار بالا استفاده نمایند. بعضی از مهمترین استفاده ها  این شیلنگ ها عبارتند از :

  • انتقال آب و گاز
  • انتقال هوای فشرده
  • انتقال سیالات نفت و گاز
  • انتقال فاضلاب شهری و خانگی

این محصول در مجموع به سه دسته نخ دار مشکی، اکسیژن دو لایه نخ و شفاف نخ دار رنگی تقسیم می شود و بافت آن دو لایه است.

تولید شیلنگ لاستیکی نخ دار

تولید شیلنگ لاستیکی نخ دار تولیدکننده شیلنگ لاستیکی باید سعی کند در تولید شیلنگ نخ دار نوع تولید، انبوه نخ موجود در شیلنگ، ضخامت دیواره و رنگ را توجه کند، و قیمت آن بسته به نوع سایز کاربرد و قطر و در ابعاد گوناگون قرار دارد.

از مزایا تولید شیلنگ نخ دار باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ضد رطوبت
  2. در برابر عوامل محیطی مقاومت داشته باشد
  3. غیر سمی بودن آن
  4. نرم بودن و قابلیت انعطاف
  5. با دوام بودن آن

تولید این کالا در چرخه اقتصاد و در کسب و کار رونق فراوانی دارد و کارخانه های زیادی با داشتن متخصصین فراوان و با داشتن دستگاه های به روز در تولید و طبق استانداردهای لازم و ارائه  به خریدار نقش به سزایی دارند.

چنان که خواستار خرید این محصول به تعداد زیاد باشیم می توانیم آن را به طور مستقیم با کمترین قیمت خریداری کرد، و یا با داشتن اطلاعات کافی این محصول را به صورت اینترنتی خریداری نمود و در هزینه های خود صرفه جویی کنیم. این شیلنگ به صورت لوله ای است. شیلنگ لاستیکی نخ دار جسمی تو خالی و دراز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما