فروش عمده شیلنگ سندبلاست

سنکد بلاست یکی از انواع شیلنگ های هیردولیکی است که برای انواع سیالات مناسب است. این شلنگ از لایه های مختلف تشکبل شده است تا مقاومت آنرا در برابر دما و فشار بالا ببرد. در اکثر صنعت ها از این نوع شلنگ ها استفاده فراوان می شود. فروش شیلنگ سندبلاست از نمایندگی های مجاز صورت می گیرد.

فروش عمده شیلنگ سندبلاست
شیلنگ سندبلاست

آشنایی با شیلنگ سندبلاست

آشنایی با شیلنگ سندبلاست
شیلنگ سندبلاست

سه نوع اصلی مایع که از طریق شلنگ هیدرولیکی و سند بلاست عبور می کند شامل موارد زیر است:

روغن نفتی روغن سنتتیک مایعات با محتوای آب زیاد در حالی که اکثر شیلنگ های هیدرولیک قادر به حمل و نقل روغن نفتی و مایعات با آب زیاد هستند ، روغنهای مصنوعی به مواد شیلنگ اختصاصی نیاز دارند.  رتبه بندی های سازگاری معمولاً از طرف سازنده یا از منابع ادبیات موجود است.

شیلنگ های هیدرولیک در معرض دو نگرانی دما هستند که شامل دمای مایع داخلی و دمای کار خارجی می باشد.

عملکرد از نظر هر دو درجه دما ، شیلنگ ها را با حداکثر و حداقل درجه حرارت عملکرد عملکرد تعیین می کند.  اگر بیش از این رتبه بندی ها باشید ، این می تواند منجر به کاهش شدید زندگی کاری یا حتی عدم موفقیت شود.  به همین دلیل مناسب است که از شیلنگ استفاده کنید که چه از نظر درجه حرارت مایعات و چه از نظر دمای محیط ، دارای درجه بندی مناسبی باشد.

شیلنگ های هیدرولیک می توانند در برابر فشار بیرونی و فشار داخلی حداقل و حداکثر مقاومت کنند.  اگر از هر یک از این رده بندی ها فراتر بروید ، این می تواند به شدت عملکرد شلنگ محدود کند.

درجه بندی فشار یا توصیه برای نوع خاصی از شلنگ به طور معمول از طرف سازنده در دسترس است.

نکات قابل توجه هنگام خرید شیلنگ سندبلاست

نکات قابل توجه هنگام خرید شیلنگ سندبلاست
شیلنگ سندبلاست

در ساخت شیلنگ اصلی هیدرولیک سه لایه وجود دارد.  هر لایه به حفظ جریان مداوم و قابل اطمینان مایع کمک می کند و در عین حال از شکستن مونتاژ کلی در نتیجه فرسودگی و سایش نیز محافظت می کند.  این لایه ها شامل موارد زیر است:

لوله داخلی با مایعی که حمل می کند سازگار است.  این کار هم باعث ارتجاع روان و هم تحمل فشار در برابر فشار می شود.  این لوله معمولاً از پیوندهای PDFEو PTFE، گرمانرم یا پلاستیک مصنوعی تشکیل شده است. لایه تقویتی لوله داخلی را احاطه کرده و از یک سیم کویل یا بافته تشکیل شده است که از لوله پشتیبانی می کند و در عین حال از محافظت در برابر اشک نیز استفاده می کند. لایه بیرونی از مواد سفت و محکم تشکیل شده و محافظت می کند.

در مورد عملکرد شلنگ ، درک سایر ضروریات کاربرد شیلنگهای هیدرولیک نیز بسیار مهم است.  لوله ها و لوله ها به طور معمول سفت تر هستند ، بنابراین می توانند درجه حرارت بالاتر یا فشار داخلی را در یک برنامه خاص تحمل کنند.  با این حال ، این افزایش سفتی ، استفاده از آنها را در یک عمل متحرک سخت تر می کند.

به عنوان مثال ، یک حفار ساختمانی برای کار با ابزار حفاری به سیستم هیدرولیکی نیاز دارد ، اما آزادی حرکت لازم برای کار با این ابزار می تواند محدودیت هایی را در اتصالات هیدرولیکی ایجاد کند.  گشتاور ، انعطاف پذیری و انعطاف پذیری در حرکت بازوی ابزار توسط یک هیدرولیک که با لوله یا لوله قابل دسترسی نیست ، می تواند مجاز باشد.

علاوه بر این ، برخی از سیستم های هیدرولیک می توانند از ترکیب لوله ها ، لوله ها و شیلنگها بهره مند شوند.  در حالی که وسایل نقلیه بزرگ مانند هواپیماها برای اجرای حرکات بال و دنده فرود به سیستمهای هیدرولیکی احتیاج دارند ، پیچیدگی هندسه وسایل نقلیه نیاز به تغییر در سیستم هیدرولیکی را دارد.

یک قانون شستی که معمولاً برای نصب شلنگ های هیدرولیک استفاده می شود مطابقت شیلنگ با کانتور دستگاه است ، به این معنی که شیلنگ باید تا حد امکان از هندسه دستگاه پیروی کند.  شلنگ ای که در حال تعلیق ابزار است می تواند به دلیل شعاع حرکت گسترده تر ابزار ، سوراخ شود یا سوراخ شود.  تطبیق شیلنگ با ابزار یا ماشین آلات به شما اجازه می دهد تا هنگام استفاده از تجهیزات ، موانع اضافی را در نظر نگیرد.

انتخاب شلنگ هیدرولیکی مناسب

کاربران شلنگ های هیدرولیک از عوامل دما ، اندازه و فشار بی شماری برخوردار هستند که باید هنگام انتخاب شلنگ برای یک برنامه در نظر بگیرند.  یک کلمه مفید برای ردیابی همه این ملاحظات وجود دارد STAMP مخفف اندازه ، دما ، کاربرد ، مواد و فشار است.

برندهای معتبر شیلنگ سندبلاست

برندهای معتبر شیلنگ سندبلاست
شیلنگ سندبلاست

برای خرید شلنگ های سند بلاست شما باید تجربه کافی را در این زمینه داشته باشید و سعی کنید تا از برند های معتبر خرید کنید. شیلنگ های سند بلاست کاربرد های متنوعی دارند که شما با توجه با نوع کاربردها و آنرا انتخاب کنید‌انواع کاربرد شیلنگ هیدرولیکی وجود دارد که در معرض طیف وسیعی از مواد شیمیایی و فشار قرار دارد.  بنابراین ، تعدادی ساخت شیلنگ هیدرولیک نیز وجود دارد.  معرفی شیلنگ سندبلاست وانواع ساخت شلنگ هیدرولیک شامل موارد زیر است:

تقویت شده: در حالی که این نوع شیلنگ ها شبیه به ساخت و ساز پایه سه لایه است ، دارای بافرهای اضافی در لایه تقویت شده است ، که اغلب به صورت نوار نساجی ، بند بند سیم یا ماده مارپیچ سیم در اطراف لوله داخلی قرار دارد.  شیلنگهای کویل: شیلنگهای نیمه سفت و سخت هستند.  آنها برای گسترش و داستان آسان هستند.  سیم پیچ اجازه می دهد تا شیلنگ به شکلی کشیده شود که فشار غیرضروری به مواد شلنگ وارد نشود.  راه راه مقدمه روش دیگری برای افزایش انبساط و انعطاف پذیری در شیلنگ است.  این امر به صورت نخهای کوچک یا چینش در مواد شیلنگ ، تا حدودی مانند آکاردئون ، که اجازه می دهد تا شلنگ گسترش یابد و فشرده شود ، بدون آسیب رساندن به مسکن تجلی می یابد.  شیلنگ های مفصل: شلنگ های مقطعی هستند که اتصالات انعطاف پذیر را بهم وصل می کنند.  شیلنگ ها می توانند گوشه های خود را بچرخانند یا در مورد سایر اجزای آن با مفصلگردانی چرخانند.مولتی المنت : شیلنگ هایی که چندین عنصر ذکر شده در بالا را شامل می شوند به عنوان “شیلنگ های چند عنصری” نامیده می شوند.

فروش شیلنگ سندبلاست به صورت عمده

فروش شیلنگ سندبلاست به صورت عمده
شیلنگ سندبلاست

هم اکنون در مراکز معتبر فروش و سایت های مجازی شیلنگ های سند بلاست به صورت عمده نیز عرضه می شوند که کار شمارا راحت تر کرده اند خرید شیلنگ سندبلاست از نمایندگی های مجاز بسیار مورد اطمینان است که بهترین جا برای عرضه محسوب می شوند. این شیلنگ ها در نمایندگی ها با قیمت های مناسب به فروش می رسند و شما می توانید شیلنگ سندبلاست ارزان را از آنها بخواهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما