خرید شیلنگ آبنما فنردار عمده

شیلنگ آبنما فنردار عمده

آبنما همواره به عنوان یکی از زیبا ترین و جذاب ترین دکور ها در تمام طول تاریخ و در کل دنیا محسوب می شده و اکنون نیز می شود. اما در آبنما های نوین شیلنگ آبنما نقش مهمی‌ را ایفا می کند، که شرکت ما نسبت به تولید و عرضه مستقیم و بدون واسطه شیلنگ آبنما فنردار عمده، اقدام نموده است و همواره تلاش خود را در ارائه بهترین شیلنگ موجود در بازار و با دوام ترین آنها نموده است.

خرید شیلنگ آبنما فنردار عمده

معرفی شیلنگ آبنما فنردار

معرفی شیلنگ آبنما فنردار شیلنگ آبنما فنردار برای مکش و انتقال مایعات در کشاورزی، صنعت، خانگی، باغبانی و… مناسب است. یک شیلنگ پی وی سی با انعطاف پذیری بالا که درون آن یک فنر از جنس فولاد گالوانیزه درست شده است. محدوده دمایی این محصول را از مثبت 60 تا منفی 5درجه سلسیوس می رساند. دیواره درونی آن صاف است و بدنه شفافی هم دارد.

شیلنگ آبنما فنردار برای انتقال انواع مواد و مواد اسیدی و صنعتی شیمیایی و حلال ها مورد استفاده قرار میگیرد. نکته مهم در ساخت این شیلنگ مواد اولیه خوب و فرمولاسیون دقیق آن است که باعث شفافیت و نرمی آن شده است.

امروزه شیلنگ های پی وی سی کاربری های متفاوتی در زندگی روزمره دارد و طیف بزرگی از شکل ها و رنگ ها را شامل می‌شود. شیلنگ آبنما فنردار امروزه به دلیل کاهش قیمت و رسیدن به تولید انبوه، در اکثر موارد از جنس ماده مصنوعی تهیه می شوند. پی وی سی ماده ای است که به خاطر فراوانی ماده اولیه و انعطاف، مورد توجه تولید کنندگان و صنعتگران قرار گرفته است. شیلنگ های پی وی سی برای انتقال اکثر مایعات مثل مایعات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما کارکرد روزانه ای که در زندگی مردم رایج تر است مربوط به شیلنگ آب می باشد.

تامین کننده عمده شیلنگ آبنما فنردار

تامین کننده عمده شیلنگ آبنما فنردار تیتر دوم:

این شرکت به منظور همکاری خوب با مشتریان خود در شهرهای گوناگون انواع شیلنگ ابنما را با کیفیت خوب و مرغوب تحویل می دهد.

شیلنگ های شفاف آبنما فنردار در انواع سایز های  مختلف شامل “۳/۸ ، “۱/۲ ، “۵/۸ ، ” ۳/۴ ، “۱ ، ” ۱/۴ ۱ ، ” ۱/۲ ۱ ، “۲ ، “۱/۲ ۲ و “۳ به فروش می رسد .

خریداران می توانند به منظور گرفتن مشاوره در مورد تامین شیلنگ ابنما و سفارش خرید شیلنگ عمده با کارشناسان ما در ارتباط باشند. به این ترتیب در صورتی که قصد تامین شیلنگ آبنما برای بکار گیری در موارد خاصی را مد نظر دارید می توانید از طریق ورود به بخش واحد فروش و یا پشتیبانی در سایت ما و پس از ارتباط با کارشناسان فروش از نحوه تکمیل فرم و لیست ثبت سفارش آگاهی یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما